​Якісна інфографіка: Як візуалізувати текст і розширити коло читачів?

24.03.17, 18:00
Тренінг "​Якісна інфографіка", м. Кропивницький
Тренінг "​Якісна інфографіка", м. Кропивницький

Два дні поспіль журналісти із кількох центральних областей України працювали у Кропивницькому, вивчаючи таку тему, як інфографіка. Це був тренінг для журналістів та редакторів ЗМІ, які планують розвивати такий напрямок у роботі як мультимедіа або ж хочуть вдосконалити свої вміння. Працювали з ними тренери - Владислав Кулик та Дмитро Тужанський (на фото).

Протягом двох днів журналісти отримали найбільш актуальну інформацію про графічний та візуальний контент в медіа, особливості його створення та важливість для роботи ЗМІ, тренди та практичні поради. Крім того, вони пройшли по кроках кожен з етапів створення інфографіки – від пошуку теми та збору інформації до процесу візуалізації даних.

Тренінг "​Якісна інфографіка", м. Кропивницький
Тренінг "​Якісна інфографіка", м. Кропивницький
Зокрема, мова йшла про аналітичну частину створення інфографіки, про інфографіку як одиницю контенту і новий жанр, про те, чому візуальність має значення і де шукати теми та інформацію для інфографік.

Тренінг "​Якісна інфографіка", м. Кропивницький
Тренінг "​Якісна інфографіка", м. Кропивницький
Тренери:

Владислав Кулик, викладач у програмах Інтерньюз – Україна на курсах по нових медіа теми пов’язані з дизайном, візуалізацією інформації та керуванням процесом створення візуального контенту. Закінчив Харківську політехніку, де навчився системному підходу до вирішення складних та різнопланових задач. Замість того, аби стати інженером-конструктором пішов у медіа-аналітику, бо це було набагато цікавіше. За кілька років вже мав кар’єру у медіа. Працював журналістом та редактором у найкращій в ті часи у Харкові службі новин на радіо. Втілив першу велику власну професійну мрію про новину журналістику. Автор та аналітик у різних медійних проектах по політиці та економіці. Телебачення, радіо, щоденні газети тощо. Кілька виборчих проектів, які консультував по медіа та плануванню кампаній. Ніякого бруду, тож нікому нічого не винен.

Дмитро Тужанський, політичний аналітик, консультант з медіа та маркетингу, медіатренер. Співпрацює з ОБСЄ, Інтерньюз Україна, є аналітиком Комітету виборців України. Свого часу працював редактором та копірайтером у діджитал-агенції PRODIGI (prodigiagency.com), де працював з Kyivstar, Discovery Channel, ПУМБ, Microsoft Ukraine, Samsung та ін. Як політичний оглядач дописує для Європейської та Української Правди, Українського тижня. Як стратег та аналітик співпрацював з такими проектами як Slovoidilo.ua, FreeCrimea.com.ua. Займався запуском та розвитком нішових онлайн-проектів з регіональною прив’язкою: varosh.com.ua, www.mukachevo.net. Закінчив Європейські студії Національного університету «Києво-Могилянська академія» (2010р.); Участь у майстер-класах та публічних лекціях.

Тренінг пройшов у рамках проекту Ужгородського прес-клубу «Створення Консультаційного центру мультимедіа для регіональних українських ЗМІ» став можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «У-Медіа», що виконується міжнародною організацією Інтерньюз. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю організації (назва) та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Інтерньюз.


PlanA - Майбутне варто планувАти

Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Вікторія .Єлисавет-ретро
Ні, 25 років - це вік колективу "Єлисаветград Ретро"
Вікторія .Частный зоопарк в селе Озера
До весны (до тепла) зоопарк закрыт, пишут наши читатели. Связаться с ними никак - даже у нас нет контактов.
Юля .Турецкая баня "Spa club"
Всем доброго дня! Первый и последний раз были компанией из шести человек в этой сауне с 12.30 до 8.00 утра, в принципе…