​Бізнес-Інкубатор” ділився секретам успіху з кропивницькими підприємцями

16.10.18, 14:00

Днями у Кропивницькому в рамках просвітницького проекту «Бізнес-Інкубатор» ПриватБанку пройшов безкоштовний семінар для власників малого та середнього бізнесу, підприємців-початківців та активних людей, які тільки планують створити власну справу. Більше 5 годин майже 100 учасників інкубатора навчались стратегії розвитку в малому та середньому бізнесі та як просувати свій бізнес в Інтернеті.

«Це дуже корисна ініціатива ПриватБанку, - розповів Юрій Козачінський, фізична особа-підприємець. - Питання, які сьогодні розглядалися, це ті питання, які зараз актуальні для мене. Я реально побачив, які у мене є проблеми і тепер є розуміння, куди і яким чином далі рухатися».

«Я відвідую багато тренінгів - навчатися, бути в темі важливо для будь-якого бізнесу, - ділиться враженнями Галина Свіжа, фінансовий директор компанії «Вересень». - Такі тренінги цікаві і тим, хто має свою невелику справу. Для них важливо вибрати напрямок, куди рухатися, особливо в рамках мінімальних ресурсів. А коли ти не можеш дозволити собі витратити кошти на навчання - така ініціатива ПриватБанку дуже цінна».

Тренінги в рамках «Бізнес-Інкубатора» постійно проходять у великих містах України. Цьогоріч до освітньої програми ПриватБанку уперше потрапив Кропивницький. Загалом з початку нинішнього року «Бізнес-Інкубатор» вже кілька разів збирав підприємців у Львові, Одесі, Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Вінниці, Харкові.... Участь у заходах завжди безкоштовна.

«Фінансовими ресурсами, які дає ПриватБанк українському малому і середньому бізнесу в рамках програми «КУБ - Країна успішного бізнесу», потрібно вміти правильно розпорядитися, - розповідає Світлана Бережна, провідний ментор проекту «Бізнес-Інкубатор» національної програми ПриватБанку «КУБ» (Країна успішного бізнесу). - А цього український бізнес ще потрібно вчити. Таке завдання поставила перед нами, менторами, команда проекту - зменшити розрив між тим, що повинні знати і чим повинні вміти користуватися вітчизняні підприємці, і тим, що вони реально знають і чим користуються».

Просувати сьогодні бізнес в Інтернеті – вимога часу. Підприємці це прекрасно розуміють, відтак отримати нові знання для багатьох є новим щаблем у розвитку.

«На своїх тренінгах я даю інструменти, за допомогою яких підприємці вже завтра зможуть поліпшити стан справ, збільшувати продажі, - розповів Сергій Желепа, маркетинг-менеджер WebPromoExperts. - Уже зараз вони зможуть реально оцінити свій бізнес та матимуть покрокову інструкцію, з допомогою якої вони зможуть рухатися далі».

Проект «Бізнес-Інкубатор» – освітня платформа у рамках національної програми«КУБ» (Країна успішного бізнесу). Її мета – дати дієві інструменти для успішного розвитку вітчизняних підприємців. Кожен представник бізнесу може приєднатися й безкоштовно отримати чи вдосконалити свої знання.

«Наша мета - створити нові робочі місця, - розповідає Олексій Харін, заступник директора Кіровоградської філії ПриватБанку. - Для цього ми навчаємо клієнтів, як створювати та як розвивати свою справу. Ми бачимо своїм завданням допомогти тим, хто має бажання створити власну справу, з малого бізнесу виростити середній та великий бізнес».



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!