Майстер-клас для українських ЗМІ: Дітмар Шантін, Австрія

06.10.2013–07.10.2013
06.10.2013–07.10.2013

У понеділок, 11 жовтня МГО «Інтерньюз-Україна» запрошує українських редакторів, медіа-менеджерів, власників онлайн-видань взяти участь у майстер-класі Дітмара Шантіна (Dietmar Schantin) в Києві на тему «Які стратегії працюють для редакцій в сучасних реаліях медіа-бізнесу?”

Сфера кваліфікації Дітмара Шантіна - стратегії розвитку для ЗМІ, в тому числі розбудова цифрового бізнесу, комунікаційні стратегії та управління брендингом. Детальніше: www.instituteformediastrategies.com

Під час майстер-класу
експерт запропонує огляд:
- 
тенденцій розвитку  платного контенту, медіа-брендингу та внутрішньої структури ЗМІ;
- 
сильних і слабких сторін ключових моделей ньюзрумів;
- 
уроків впровадження цифрових технологій  з досвіду європейських медіа.

Дітмар Шантін – засновник Інституту медіа-стратегій (Австрія), директор проекту Newsplex (Всесвітня газетна та інформаційно-видавнича асоціація WAN-IFRA). Пан Шантін відомий в медіа-індустрії як інноватор і розробник серії сучасних редакційних концепцій, що застосовуються в багатьох країнах світу.  На посаді виконавчого директора WAN-IFRA Newsplex він працював з Telegraph Media Group UK, Ringier Media Group, Archant Group, Associated News Media UK, Axel Springer Germany. Пан Шантін має ступінь Ph.D in Economics and Technology, сфера його досліджень - стратегії розвитку бізнесу.

Єдиний майстер-клас Дітмара Шантіна відбудетьсяу п’ятницю, 11 жовтня, з 18.00 до 20.30.
Де: офіс Інтерньюз-Україна за адресою м. Київ, вул. Ризька,15 метро Дорогожичі.
Для кого: редактори, медіа-менеджери, власники онлайн-видань та мультимедійні журналісти.

Умови: участь – безкоштовна, передбачає конкурсний відбір. Для реєстрації необхідно заповнити онлайн-заявку: http://bit.ly/lecture11до 18.00 6 жовтня. Усі апліканти будуть проінформовані про  результативідбору 8 жовтня до 18.00. Майстер-клас відбудеться англійською мовою.

Увага!  Інтерньюз-Україна надає можливість для десяти відібраних учасників з-поза меж Києва надати тревел-грант та проживання на одну добу.

Довідка: Інститут медіа стратегій (The Institute for Media Strategies) -  австрійська приватна організація з розробки та реалізації медіа-стратегії, які закладають підґрунтя для стійкої і рентабельної роботи редакцій. Організація має партнерські відносини зі ЗМІ з понад 20 країн. Детальніше: instituteformediastrategies.com  WAN-IFRA Newsplex - це міжнародний центр з розробки редакцій майбутнього при Всесвітній газетно та інформаційно-видавничій асоціації. Команда WAN-IFRA Newsplex надає консультативні послуги та підтримку для реалізації медіа-інтегрованих проектів та редакційних стратегій з метою збільшення їх ефективності, прибутковості та забезпечення сталої роботи в умовах змін. Для подальших довідок контактуйте: Юлія Бабко, координатор програм нових медіа МГО «Інтерньюз-Україна», 063 710 13 96, jbabko(at)internews.ua, facebook.com/Julia.babko



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!