Американські медіа-спеціалісти на факультеті філології та журналістики

13.06.13, 9:00

Попри розпал сесії майже повна аудиторія студентів зустріла медійників із США. Ден Ньюмен та Ден Свінні за сприяння головного редактора Телерадіовидавничої компанії «Новий день» Юрія Ярового, зупинили екскурсію Кіровоградом на факультеті філології та журналістики КДПУ ім. В. Винниченка. Відкриті американці майже годину спілкувались зі студентами і в ході зустрічі з’ясовували особливості та відмінності в реаліях медіа-життя України та США.

Почнемо з навчання. Так, Ден Ньюмен з Аляски в свої 26 років має престижну роботу (рекламщик новинного сайту) і катається на супер-байку DucatiMonster . Трампліном в таке життя для Дена стала висока успішність у навчанні та запрошення на стажування у велику компанію ще в студентські роки. Отож Ден порадив добре навчатися.

На зауваження студентів, що в Україні, і в Кіровограді зокрема, відсутня можливість стажування студента і на роботу, не зважаючи на колір твого диплому  беруть «по знайомству», американці відповіли що й у них не все гладко. У них також існує проблема безробіття і чим більше зв’язків ти маєш тим краще. Але тотального кумівства при доборі кадрів звичайно немає.

Чистота контенту. Українських студентів-журналістів у професійній підготовці орієнтують на західні ЗМІ, як приклад об’єктивності та незаангажованості. Чи справді це так? Даючи відповідь на це питання, Ден Свінні навів приклад з власного досвіду. Журналісти сайту, на якому він працює висвітлювали інформацію пов’язану зі скандалом навколо продукції однієї крупної компанії, яка являється рекламодавцем цього ж видання. Тобто американські ЗМІ не підтримують джинсу.

Соціальні мережі. Як в Україні, так і в Штатах журналістів заохочують поширювати власні новини через соціальні мережі та блоги. Навіть велика частина контенту їхнього видання сформована через соціальні медіа. Але є й відмінності. На жаль українські журналісти часто-густо в соцмережах дозволяють собі суб’єктивні коментарі стосовно тих чи інших подій, тим самим демонструючи позицію видання (а вона такою може й не бути), яке вони представляють. Американським акулам пера в цьому питанні світить червоне світло, вони не повинні виказувати власну позицію до подій про які пишуть. Також цікавою розбіжність є те, що західні ЗМІ не «чистять» коментарі до власних статей, які б вони не були. Це ще один приклад поваги до думки читача.

Стереотипи. Єдиним стереотипом який був і який залишився в американців про Україну, це краса українських дівчат, гостинність та дружелюбність всіх українців.

Дружелюбними виявилися й американські колеги. Після зустрічі вони дарували сувеніри та пригощали солодощами студентів. А дехто отримав запрошення приїхати на Аляску, покататися на DucatiMonster.


автор - Анастасія Зубова



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!