фото - А.Кадигроб
Років зо два тому у художника Андрія Кадигроба народилася ідея
намалювати 3D-малюнок у Кіровограді - малюнок, присвячений місту.
Звісно, кошти на його створення могли були бути зібрані або громадою,
або інвестовані владою.
Андрій створив кілька ескізів, запропонував місця для розташування малюнків (
вулиця Дворцова, наприклад, а також
Ковалівський парк, тощо), просував цю ідею, але підтримки від влади не отримав. Громада, крім активного обговорення та критикування ідеї он-лайн, особливої прихильності не виявила.
фото від Нелі Желамської
Натомість кіровоградський бізнес (а бізнес завжди більш активно реагує на виклики і можливості, що їх надає час) оцінив ідею, і вже цими днями відвідувачі кіровоградського
Дендропарку можуть побачити малюнок, що рекламує продукцію одного із найбільших місцевих виробників - згущене молоко, яке виробляє підприємство групи компаній "Формула Смаку".
Власне, це гарний приклад того, що ідеї митців, підтримані бізнесом, можуть подарувати місту щось нове. Звісно, краще б це була не пряма реклама того чи іншого товару\бренду, але це вже наступний крок, очевидно, він попереду.
фото - http://lifetips.org.ua
До речі, малюнки на асфальті як твори міського живопису, давно поширені у
світі. Це називається
Street Painting (англ. Вуличні малюнки) або
Madonnari (на
італійському - малюнки на асфальті). Від граффіті вуличне малювання різниться
тим, що має справу з асфальтом чи тротуаром, а граффіті - зі стінами будівель, огорожами чи іншими
вертикальними поверхнями.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?