Разом до доступності та взаєморозуміння

28.02.14, 14:36

Люди та діти з інвалідністю, як і усі громадяни, мають право на ефективну участь у житті суспільства, а суспільство в свою чергу повинно гуманно  ставитись до такої категорії громадян. Незважаючи на свої вади здоров”я, діти  та дорослі не повинні відчувати на собі відокремлення від громади та бутикорисними для оточуючих, до них потрібно ставитись з розумінням і повагою.

 

25-26 лютого в приміщенні автовокзалу №1 м.Кіровограда пройшов учбовий семінар для працівників автовокзалів Кіровоградської області щодо обслуговування людей з обмеженими можливостями. Присутні вчились на практиці обслуговувати особливу категорію людей. Хочеться особливо відмітити те, що саме керівництво автовокзалу ініціювало цю зустріч. Тут з розумінням поставилось до проблем людей з інвалідністю і зробили дійсно велику роботу: виділені місця для інвалідів на парковкі, зменшено нахил пандусів, облаштовані спеціальні кабінки у побутових кімнатах, встановлені кнопки виклику. Для осіб з вадами зору на автовокзалі працюють звукові  виклики, нанесено розмітку жовтого кольору, яка дає змогу для безпечногопересування таких осіб територією вокзалу.

 

На цьому заході Кіровоградська обласна громадська організація матерів дітей-інвалідів та інвалідів «Серце матері» запропонувала створити належні умови для обслуговування найнезахищенної категорії населення  людей зобмеженими можливостями, по всіх автовокзалах Кіровоградської областізважаючи на досвід інших регіонів. А саме:

1. на автостанціях Кіровоградської області створити спеціальні служби з надання допомоги людям з інвалідністю. Це можуть бути касири та диспетчери;

2. провести роботи  з оновлення  піктограм (символів доступності для осіб з вадами зору), маркування обмежувальних ліній (країв) посадочних майданчиківжовтим кольором;  

3. встановлення дзвінків виклику персоналу;

4. надання  допомоги людині з інвалідністю, зокрема замовлення та бронюванняквитків, інформування відповідальних працівників автовокзалу, автостанцій про дату  та час прибуття/відправлення такої особи (у випадку подорожі без супроводу);

5. в залах очікування вивісити таблички з умовними позначеннями «Місця для людей з інвалідністю» та обладнати кімнати відпочинку;

6. надання послуг камер схову та багажних відділень;

7. на привокзальних площах виділити окремі місця для паркування транспорту для людей з інвалідністю.

 

Представники громадських  організацій інвалідів зазначилищо Кіровоградський автовокзал №є одним із найкращих в Україні, який зручнооблаштований для людей з особливими потребами. Але, на жаль, автобусів,придатних для комфортного перевезення маломобільних груп населення, немає.

 

 Автор - ГО “Серце матері” Людмила Шукрута



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Вікторія .Гаряча лінія для консультацій з питань захисту прав дітей…
Пане Руслане, якщо Ви не проти, ми передамо ваш телефон у соціальну службу. Дякуємо! Але також ви можете, у першу…
Ілона .Ресторан "Тихая Гавань"
Хочу залишити свій відгук про ресторан. Святкували день народження і всім дуже сподобався не тільки сам ресторан…
Oksana G.Пиццерия-бистро "Смачні традиції"
Скажите пожалуйста у вас можно забронировать столик на 6 человек