Дві третини посилок у поштомати ПриватБанку доставляє «Нова Пошта»
Дві третини посилок у поштоматах ПриватБанку припадає на частку клієнтів «Нової Пошти». У січні-серпні поточного року кількість відправлень компанії в автоматичних пунктах видачі перевищила 100 000 одиниць. Ще третина користувачів цього інноваційного та зручного сервісу є клієнтами інших логістичних операторів.
Поштомат – це автоматичний поштовий термінал самообслуговування, в якому можна самостійно отримувати посилки. Броньована скринька поштомата гарантує цілість товару. Коли посилку доставлено в поштомат, одержувач бачить SMS-повідомлення та e-mail, після чого може забрати відправлення, підтвердивши свою особу через термінал самообслуговування за допомогою платіжної картки ПриватБанку або ввівши номер телефону на сенсорному екрані.
«Клієнти найбільшої національної поштової компанії «Нова Пошта» вже встигли по достоїнству оцінити всі переваги отримання посилок через поштомати. Це зручно, оскільки відділення ПриватБанку розташовані в пішій доступності від місць роботи або проживання користувачів. До поштоматів практично не буває черг, а оплатити доставку та внести післяплату можна всього за хвилину як готівкою, так і за допомогою банківської картки», – говорить керівник напрямку «Споживче кредитування» ПриватБанку Андрій Ковтун.
Поштомат дозволяє клієнтам одержати
відправлення вагою до 30 кг, висотою до 37 см, шириною до 35 см та
довжиною до 61 см. Сьогодні в Україні працює понад 1 400 поштоматшв
ПриватБанку у відділеннях банку та торгових центрах. Поштомати популярні
в ЄС, їх кільність разом із міні-відділеннями (parcel shop) операторів
експрес-доставки досягає 100 000. Лідером за кількістю поштоматів на
континенті є Німеччина.
«Співпраця з ПриватБанком дозволяє нам значно розширити свою географію та дає клієнтам можливість отримати посилку поруч із домом або офісом. Адже мережа ПриватБанку сьогодні налічує близько 1 400 пунктів видачі в 450 населених пунктах України. Близько 1 100 з них покриваються компанією «Нова Пошта». До кінця року ми охопимо всі 1 400 пунктів. Цей формат стає все більш популярним у Європі. Наприклад, у Німеччині три оператори, на частку яких припадає близько 30% місцевого ринку (DPD, GLS і Hermes), вирішили спільно розвивати мережу поштоматів. Це говорить про те, що в найближчому майбутньому така послуга буде затребувана й на нашому ринку», – зазначає директор із розвитку «Нова Пошта» Максим Рабінович.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?