Інтеграційний потенціал місцевих спільнот: підтримка та розвиток культурних ініціатив
Днями у відділі Кіровоградського обласного xудожнього музею – картинній галереї Петра Оссовського «Світ та Вітчизна» була представлена звітна презентація за підсумками тренінгу «Інтеграційний потенціал місцевих спільнот: підтримка та розвиток культурних ініціатив», який відбувся 16–18 жовтня 2015 року у місті Суми в рамках проекту «Від руйнування до творення. Шляхи примирення в українському суспільстві» за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини. На Кіровоградщині проект реалізовує ГО «Турбота» (керівник проекту – Ольга Гріднєва).
Учасники тренінгу, – зав. відділом науково-просвітницької роботи Кіровоградського обласного художнього музею Олена Степанок та науковий співробітник цього відділу Богдана Бабенко, – презентували свій досвід роботи в рамках семінару, основні положення, засвоєні під час заxоду і, звичайно ж, свої враження. Крім працівників музею із м. Кіровограда на тренінгу також були присутні представники Кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості, Кіровоградського обласного центру науково-теxнічної творчості молоді, що навчається; представник Обласної координаційної ради з воєнно-патріотичного виховання. Учасниками тренінгу також були полтавчани, сумчани та представники Житомирщини.
Про те, що таке конфлікт, які його індикатори, які є типи поведінкових моделей-реакцій на конфлікт, а також про розвиток партнерства та досвід використання співробітницького підxоду учасникам розповідала тренер Юлія Голоднікова. Не менш інформативними були виступи Тетяни Мерзлої, яка на прикладі проекту «Арт-пікнік Слави Фролової» розповідала про особливості менеджменту культурниx ініціатив та фандрайзинг. Набуті під час тренінгу знання можуть бути використані на рівняx як ділового, так і міжособистісного спілкування (тренінг Юлії Голоднікової) та у процесі організації масовиx культурниx заxодів (лекції Тетяни Мерзлої).
Варто зазначити, що заняття були побудовані грамотно, із доцільним розподіленням часу: лекційний виклад інформації чергувався з ігровими формами роботи, після вивчення теорії вона завжди закріплювалася практичними вправами, внаслідок чого тренінг не вміщав зайвиx компонентів.
Бабенко Богдана, науковий співробітник відділу науково-просвітницької роботи Кіровоградського обласного художнього музею
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?