Гроші на рекламу - це гроші на вітер?!
17.11.15, 18:00
Скільки грошей витратили на зовнішню рекламу, - сіті-лайти, біг-борди, розтяжки над дорогою, - кандидати на міського голову Андрій Райкович та Артем Стрижаков?!
У рамках проекту "Молодь обирає!" фахівців громадської організації "Прес-клуб реформ" за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США підготували кілька цікавих інфографік за результатами місцевих виборів. Зокрема, на цій інфографіці, завдяки майстерності дизайнера Ігоря Соломахи, видно, скільки зовнішньої реклами розмістили на кількох центральних вулицях Кіровограда кандидати на міського голову Андрій Райкович та Артем Стрижаков.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?