Гроші на рекламу - це гроші на вітер?!

17.11.15, 18:00

Скільки грошей витратили на зовнішню рекламу, - сіті-лайти, біг-борди, розтяжки над дорогою, - кандидати на міського голову Андрій Райкович та Артем Стрижаков?!

У рамках проекту "Молодь обирає!" фахівців громадської організації "Прес-клуб реформ" за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США підготували кілька цікавих інфографік за результатами місцевих виборів. Зокрема, на цій інфографіці, завдяки майстерності дизайнера Ігоря Соломахи, видно, скільки зовнішньої реклами розмістили на кількох центральних вулицях Кіровограда кандидати на міського голову Андрій Райкович та Артем Стрижаков.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!