Європа завітала до Добровеличківки

20.03.16, 14:00

Нове, сучасне, європейське відділення ПриватБанку відтепер до послуг жителів та гостей смт Добровеличківка, що на Кіровоградщині. Довгоочікуване, повністю оновлене після ремонту та редизайну відділення пропонує своїм клієнтам найсучасніше обслуговування в приміщенні з європейським дизайном open-space - відкритою архітектурою та без кабінетної системи.

“Нам надзвичайно приємно зустрічати наших клієнтів та надавати їм сучасні банківські послуги у приміщенні європейського зразку, - розповідає Олександр Бондаренко, керівник Відділення №18 Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку. - Адже оновилось не лише приміщення, хоча і це дуже важливо. У нас постійно оновлюється та збільшується кількість послуг та пропозицій. Ми допоможемо нашим клієнтам і з усіма банківськими послугами, і квиток придбати, і комунальні послуги оплатити, і посилки отримати, і навіть покупки в інтернеті здійснити. Ми піклуємось про своїх клієнтів, тому і розширюємо свої можливості та пропозиції. Обслуговування у ПриватБанку має бути комфотним у всіх значеннях цього слова”.
Сьогодні ПриватБанк пропонує своїм клієнтам ряд найсучасніших послуг - придбання квитків та навіть автівок, оформлення страхування від надзвичайних випадків чи навіть втрати роботи. Для корпоративних клієнтів Банк пропонує впровадження обліку робочого часу співробітників (електронна фіксація початку та закінчення робочого дня), поліграфічне тестування Midot (тестування співробітників на предмет якості виконання службових обов’язків), юридичні консультації з питань організації та ведення бізнесу, програма електронного документообігу ПриватДок (яка повністю виключає використання паперових носіїв інформації, що дає значну економії часу та коштів), програма оцінки лояльності клієнтів через аналіз рівня NPS та “Гаряча лінія: шахрайство” тощо.
“Ми дбаємо не лише про своїх клієнтів, але й про своїх співробітників, покращуючи умови праці наших колег, - розповідає Олександр Татаренко, заступник директора Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку. - Цінуючи кожного нашого клієнта, пропонуємо комфорт, найсучасніші послуги та покращений формат обслуговування. Ми довіряємо нашим клієнтам самостійно здійснювати усі банківські операції у своєму Приват24. Сьогодні наші клієнти активно працюють не лише з інтернет-банком, але й з численими мобільними додатками. Спочатку клієнт працює під керівництвом співробітника, а згодом може самостійно оцінити усі переваги самообслуговування”.

Ми на порозі електронного банкінгу і офіси банку будуть слугувати лише задля отримання картки чи обміну валют. Всі інші операції, навіть відкриття/закриття депозиту чи придбання квитків на потяги, комфортніше проводити через Інтернет або мобільний телефон (мобільні додатки). Лише з початку нинішнього року вже 3 відділення ПриватБанку обслуговують клієнтів у оновлених відділеннях після редизайну, а до кінця року планується оновити усі відділення ПриватБанку Кіровоградщини.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!