У вік цифрових технологій несерйозно користуватись готівкою

26.06.16, 16:00

Кіровоградські приватбанківці запросили керівників медичних установ області до middle-office, привітали їх з професійним святом, висловити подяку за їх важливу, відповідальну і нелегку працю, а ще - поділились своїми досягненнями та ознайомили з найновітнішими банківськими технологіями і вау-продуктами.

“Нам приємно особисто вітати своїх клієнтів з професійним святом, - зазначив директор Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку Ростислав Масло. - Але сьогодні особливий день, коли ми вітаємо людей, які займаються найціннішим - нашим здоров'ям, і дарують нам віру в довге життя”.

Представники найгуманнішої професії зацікавилися інноваційними технологіями, що використовуються в банку, намагаючись дізнатися якомога більше корисної для себе інформації. Жваве обговорення та дискусію викликала презентація сервісу “Міні-відділення” - прийом платежів на підприємстві від імені банку. Адже питання уникнення готівкових розрахунків, прозорості використання коштів за платні послуги гостро стоїть у всіх медзакладах області. Не меншу зацікавленість медики виявили і під час презентації сервісу “КУБ” - кредитування українського бізнесу, сервіс вигідних вкладень - отримання високих доходів від розміщення заощаджень напряму в кредити позичальників, Папка24 - підписання та зберігання електронних документів, Магазин та поштомати ПриватБанку.

“Бюджетна сфера завжди знаходиться під пильною увагою всіх фінансово-контролюючих органів, що стосується обороту готівкових коштів - оплата благодійних внесків, оплата послуг і т. д., - розповідає Олексій Нестройний, начальник сектору медичного забезпечення головного управління національної поліції в Кіровоградській області. - Ми, завдяки ПриватБанку, зняли з себе цей головний біль, підключившись до сервісу “Міні-відділення”. У вік цифрових технологій вже досить несерйозно користуватись готівкою та застарілими книгами, квитанціями про сплату послуг. ПриватБанк дав нам змогу заводити усі платежі швидко, зручно та прозоро. Наразі вже йдемо дальше, вирішуємо питання з ПриватБанком про встановлення терміналу самообслуговування. Маэмо бажання надати нашим клієнтам можливість самостійно обирати послуги та оплачувати їх через термінал. По-перше - ми вивільняємо нашого співробітника від прийому платежів, а по-друге - уникаємо будь-яких готывкових коштів у нашому медзакладі”.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!