«Королеві Національного» 10 років: як починалось шоу
Цього року в університеті проходив ювілейний десятий конкурс краси «Королева Національного». Усі десять конкурсів незмінним режисером-постановником «Королеви…» була випускниця нашого навчального закладу Ольга Сторожук. Тому давайте разом із Ольгою пригадаємо історію створення «Королеви Національного» та поговоримо про те, як відбувається підготовка університетських конкурсів краси.
Ольгу Сторожук «призначив» головним режисером самого першого конкурсу краси Кіровоградського національного технічного університету тодішній голова студентського профкому навчального закладу Андрій Кур’ян, попри те, що та той час Ольга вже не була студенткою і вже не входила до лав Студпрофкому. Але вона, напевне, єдина на весь університет, мала особливу рису: практичний досвід, необхідний для постановки такого шоу.
«Ще із третього курсу університету я працювала в модельній агенції «Style Models», – розповідає Ольга Сторожук (на фото – зліва), випускниця кафедри програмного забезпечення КНТУ 2006 року. – До цього я навчалась у цій агенції, отримала свідоцтво, а після завершення курсів – до навчальної програми входили дефіле, сучасний танець, акторська майстерність, – директор «Style Models» запропонувала мені залишитися там працювати. Протягом навчання у модельній агенції, я вже була задіяна в організації конкурсів «Міс Кіровоград» і «Міні-Міс» і бачила усю цю «кухню» з середини. Далі я почала працювати в «Style Models» викладачем дефіле і помічником головного режисера Тетяни Синєок, і кожного року виконувала свою частку роботи у підготовці модельною агенцією декількох конкурсів краси, промо-акцій, інших представницьких заходів.
– До речі, хто запропонував для конкурсу краси назву «Королева Національного»?
Ольга Сторожук: – Андрій Кур’ян. Наша художня рада (або організаційний комітет) тоді розглядала декілька варіантів назв, у тому числі, типові для конкурсів краси: «Міс КНТУ», «Міс університет». Андрій запропонував «Королева національного» і ця назва одразу усім сподобалась. Вона добре запам’ятовується.
Ольга Сторожук: – Єдиний критерій можливої відмови – якщо своєю участю у конкурсі студентка собі нашкодить. Давайте я поясню. Ми хочемо лише одного: щоб жодна з учасниць не виділялась погано на фоні інших конкурсанток. А якщо дівчина взагалі не чує музику, ходить не в ногу з іншими або ходить як робот, вона буде погано виглядати на сцені, а це потім може призвести до глузування, сліз, стресу, зриву. Ліпше до цього не доводити.
За один місяць, навіть якщо проводити по три репетиції на тиждень, неможливо навчити тому, чого немає. Тому кожного року ми із Іриною Сергіївною (Ірина Васильєва, хореограф-постановник останніх шести конкурсів «Королева національного», зараз вона очолює молодіжний клуб ЦНТУ – прим.) чесно попереджаємо конкурсанток про можливі наслідки, якщо вони будуть виділятися серед інших, і можемо комусь із дівчат рекомендувати відмовитися від конкурсу. Але ми ніколи нікому не забороняли напряму брати участь у конкурсі. Лише попереджаємо та рекомендуємо.
Тобто наш головний критерій відбору конкурсанток на «Королеву Національного» – уміння триматися на сцені так, щоб не вибиватися із загалу в гірший бік. Інших вимог немає. Усі наші конкурсантки – гарні дівчата. Тим більш, під час самого конкурсу, коли на сцені панує святкова атмосфера, коли вони одягнуть яскраві наряди, коли зроблять зачіски – вони усі дуже красиві.
Ольга Сторожук: – Тема нарядів – це творчій підхід конкурсанток. Ми усі разом: організатори і дівчата, обговорюємо ідеї нарядів для конкурсу та ідеї виходів. Кожен конкурс ми хочемо зробити цікавим глядачу, щоб люди, які прийшли подивитися «Королеву національного», відпочили і отримали заряд гарного настрою. Тому наші конкурси – це не лише дефіле, кожен вихід учасниць на сцену має і танцювальні елементи, і якісь додаткові ефекти. Ми прагнемо зробити творчі номери, для цього маємо заохотити та зацікавити учасниць, тому наполягаємо на тому, щоб дівчата також брали участь в обговоренні постановки конкурсу. Наприклад, цього року ми двічі змінювали тематику першого виходу. Спочатку думали зробити номер, який би символізував осінь, де дівчата мали вийти на сцену у вінках з кленового листя. Майже всі дівчата вже назбирали листя та наплели вінків, але згодом ми усе переграли і вирішили представити їх справжніми студентками, які навчаються і ходять до бібліотеки. Під цю ідею зробили танцювальний номер за участю ансамблю «Провокація», змонтували відеоролик. Так з’явився вихід під назвою «Красива бібліотека»
Але якою б не була тема виходу, ми завжди придумуємо такі наряди, елементи якого знайдуться у кожної дівчини (або у подруги). Ніколи ніхто із конкурсанток не залишав підготовку лише тому, що у неї не було якоїсь визначеної блузки, спідниці, сорочки, сукні тощо. До речі, досить часто на заключний вихід дівчата одягають сукні, що у них залишилися після випускного балу школи. Знов таки, або беруть свою сукню, або позичають у подружок.
– За підсумком усіх репетицій вже можна передбачити, хто з дівчат має найбільші шанси виграти конкурс?
Ольга Сторожук: – Звичайно, працюючи більше місяця із дівчатами, ми можемо самі для себе визначити декількох фавориток конкурсу. Проте лише цього року ми із Іриною Сергіївною (Васильєвою – прим.) впершеза весь час існування «Королеви Національного» вгадали переможницю конкурсу. Раніше досить часто вибір журі був для нас сюрпризом. Було таке, коли мої фаворитки навіть до призової трійки не входили, оскільки не вразили журі.
Підготував Олександр Виноградов - для сайту КНТУ
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?