П'ять підстав, щоб перереєструвати авто

10.03.17, 14:00

Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі:

  1. • отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування;
  2. • зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників-юридичних осіб;
  3. • місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів;
  4. • зміни кольору;
  5. • переобладнання транспортного засобу чи заміни кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.


При перереєстрації транспортних засобів у разі зміни їх власників зняття з обліку таких транспортних засобів не проводиться. До сервісного центру МВС подаються оформлені в установленому порядку документи, що:
• підтверджують правомірність придбання транспортного засобу;
• заява та свідоцтво про реєстрацію;
• документи, що посвідчують особу покупця та продавця;
• реєстраційні картки платника податку покупця та продавця.
Під час проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортні засоби (крім випадків реєстрації нових транспортних засобів, перереєстрації транспортних засобів у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, вибракування їх у цілому) підлягають огляду фахівцями експертної служби МВС. З метою звірення ідентифікаційних номерів їх складових частин з номерами, зазначеними в поданих власником для реєстрації документах. За результатами огляду в документах, які подаються для державної реєстрації, робиться відповідна відмітка або складається акт огляду.

Експертне дослідження транспортного засобу і реєстраційних документів на транспортний засіб (інших документів, які є підставою для реєстрації транспортного засобу) проводиться за заявою власника з метою визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів. Експертне дослідження проводиться фахівцями експертної служби МВС або судовими експертами державних спеціалізованих установ, які мають присвоєну в установленому Законом України «Про судову експертизу» порядку кваліфікацію судового експерта з правом проведення досліджень за відповідними експертними спеціальностями. За результатами дослідження складається висновок експертного дослідження, який додається до документів, що подаються для державної реєстрації. Далі у сервісному центрі МВС проводиться установлення відповідності конструкції, перевірка за Єдиним державним реєстром МВС та автоматизованою базою даних про розшукувані транспортні засоби.

За більш детальною інформацією громадяни можуть звертатись до територіальних сервісних центрів МВС Кіровоградської області,
адреси за посиланням.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!