За півроку 10 тисяч громадян скористалися послугами «гарячої лінії»

Від початку роботи
«гарячої лінії» державної служби зайнятості минуло 6 місяців і вже 10 000 людей
скористались допомогою кваліфікованих спеціалістів.
«Служба зайнятості
постійно вдосконалює свої сервіси та робить їх більш доступними та зручними для
людей. На початку року ми запустили у роботу новий сайт, де кожен бажаючий може
не тільки легко знайти роботу, а й отримати велику кількість послуг онлайн. А
сьогодні на нашу «гарячу лінію» вже зателефонував 10 000 клієнт. У наших планах
не зупинятись і продовжувати вдосконалювати наші сервіси», ‒ прокоментував в.о.
Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Валерій Ярошенко.

За словами Начальника Управління міжнародного співробітництва, зв’язків з громадськістю та ЗМІ Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Святослава Лешика, який відвідав Київський обласний центр зайнятості для ознайомлення з роботою сервісу, найбільша кількість дзвінків надходить з міст мільйонників. Насамперед цікавляться питаннями реєстрації у службі зайнятості та умовами перебування на обліку, а також щодо пошуку підходящої роботи. При цьому, телефонують усі вікові групи.

Нагадаємо, «гаряча лінія» служби зайнятості діє з грудня 2017 року. За єдиним безкоштовним номером 0 800 50 99 66 можна дізнатись інформацію про повний перелік послуг Служби зайнятості, а також про те, які документи потрібні для отримання тієї чи іншої послуги, контактні телефони центрів зайнятості, адреси та багато іншого.
Прес-служба Кіровоградського обласного центру зайнятості
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?