Реалізація стратегії маркетингу
Для високоефективної діяльності підприємство має бути новаторським. Воно може виступати ініціатором використання технології, створення чи покращення якості продукції для того, щоб задовольнити потреби клієнта. Переваги такого підходу в тому, що підприємство може прийняти роль лідера, але з іншої сторони, йому доведеться фінансувати НДДКР і ризикувати. Підприємство може копіювати конкурентоспроможні новинки при бажанні уникнути значної частини витрат ризику розробки нової продукції.
Підприємство може також включатись у виробництво на пізнішій стадії життєвого циклу продукції, вводячи удосконалення чи “ноу-хау”; такий підхід називається: “Краще іншим товаром, але кращим”.
Підприємство може уникати новаторських зусиль і концентруватись на дешевому виробництві. В цьому випадку низька ціна може використовуватись як перевага в конкуренції.
Причиною краху процесу реалізації стратегії може бути:
-дуже малий розмір сегменту ринку;
-невідповідність можливостей підприємства визначеним
завданням;
-незначні вигоди від конкуренції;
-слабкі позиції;
-недоліки якості;
-недостатня підтримка каналів збуту;
-реакція конкурентів;
-зміна уподобань клієнтів;
-зміна умов (наприклад, цін на сировину);
-низька рентабельність;
-організаційні проблеми.
Таким чином, на основі вищевикладеного кожен бізнесмен зможе якісно розробити стратегію розвитку виробництва, продажу продукції та вивчити умови і ринкове середовище.
Використана література:
1. Яковенко Р. В. Технології продажу товарів / Роман Яковенко. – Кіровоград : Антураж А, 2003. – 212 с.
2. Яковенко Р. В. Тлумачний англо-український словник економічних термінів з елементами теорії та проблематики. Дидактичний довідник / Роман Яковенко. – [Вид. 2–ге, випр.]. – Кіровоград : видавець Лисенко В.Ф., 2015. – 130 с.
3. Яковенко Р. В. Основи теорії економікидля технічних спеціальностей :навч. посіб / Роман Яковенко. – Кіровоград : „Поліграф-Сервіс”, 2009. – 120 с. : іл.
Р. В. ЯКОВЕНКО, к.е.н., доцент
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?