HR-и визначали чинники формування корпоративної культури
Напередодні новорічних свят, hr-и Кіровоградщини зустрілися на черговому засіданні у Кіровоградському міськрайонному центрі зайнятості обговорити питання щодо корпоративної культури. Участь взяли hr -менеджери таких підприємств: ТОВ ТРК «Портал», ТОВ «Копілка», ТОВ «ДНК Груп», ТОВ «ТД «Агроліга», ПАТ «Ельворті», ПрАТ «Металит», ТОВ «Три Стар», ФОП Одіноков С.В., ФОП Смірнов М.В., IT Develop corp та інші.
HR-менеджер Юлія Моторна розповіла, як на процес управління персоналом, роботу підприємства в цілому впливає корпоративна культура. Культуру організації характеризують наступні атрибути:
- поділені цінності, тобто що люди цінують у своєму житті, в організації: своє положення, титули, просування по службі, саму роботу;
- віра в керівництво, в успіх, у свої сили, у взаємодопомогу, в етичну поведінку, у справедливість і т.п.;
- комунікаційна система і мова спілкування, тобто використання усної, писемної, невербальної комунікації, абревіатури, жестикуляції й т. п.;
- усвідомлення часу, ставлення до нього і його використання: ступінь точності часу у працівників, дотримання тимчасового розпорядку й заохочення за це;
- взаємовідносини між людьми, що розрізняються за віком і статтю, статусом й владою, досвідом й знаннями, релігією й громадянством, а також шляхи й методи вирішення виникаючих конфліктів;
- трудова етика й методи стимулювання: ставлення до роботи й відповідальність за доручену справу; поділ праці й виконання посадових обов'язків;
- оформлення і чистота робочого місця;
- якість роботи; оцінка роботи і винагорода;
- шляхи просування по службі;
зовнішній вигляд, одяг, що і як їдять працівники, подання себе на роботі, діловий стиль.
Всі характеристики, взяті разом, формують організаційну культуру. Вони відображаються в традиціях, у поведінці людей, у їхньому зовнішньому вигляді, у манері спілкування, у їхніх діях і емоціях. Люди, що працюють в організації, формують її культуру, і у той же час культура впливає на поведінку людей в організації. Культура організації проявляється через уявлення про цінності, з них виводяться норми й правила поведінки, на основі яких, у свою чергу, формується конкретна поведінка працівників усередині й поза організацією. Поділені цінності формують у членів організації стандарти в діях і схожі почуття. Вони проявляються в матеріальних і духовних символічних речах: зовнішньому вигляді офісних приміщень, самих співробітників, у символах і фірмовому стилі, формах винагород і заохочень. Культура організації – це узагальнююча характеристика всієї організації в цілому.
Присутні обмінялися досвідом та знаннями і прийшли до висновку, що корпоративна культура підприємства – це система колективно поділених цінностей, переконань, традицій і норм поведінки працівників. Вона виражається в символічних засобах духовного й матеріального оточення людей, що працюють у даній організації. Наступне засідання HR-клубу заплановано на 24 січня 2019 року на тему «Алгоритми, інструкції та стандартизація в роботі».
Яна Шевченко, начальник відділу взаємодії з роботодавцями Кіровоградського міськрайонного центру зайнятості
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?