реАнімація виборців: Проект з такою назвою стартує у Центральній Україні
Як підвищити активність молоді - учнів професійно-технічних навчальних закладів, - під час
Президентських та Парламентських виборів? Автори та авторки проекту «реАнімація виборців» придумали зробити це шляхом анімації. Головна мета - це привернення уваги молодіжної аудиторії до важливості свідомого голосування із
подальшою їх активною участю у виборчому процесі через створення юнацтвом мультиплікаційних фільмів.
Проект буде втілювати громадська організація «Турбота» за підтримки Посольства США в Україні на теренах Кіровоградської, Черкаської та Полтавської областей. Партнери проекту - громадська
організація «Культурний діалог» (м. Кременчук) та громадська організація «Fly
Media» (м. Черкаси), а також анімаційна студія «Ridni Animation» (м. Київ).
- Чому ми будемо це робити? За дослідженнями соціологів, менше третини
молодих людей мають намір голосувати на найближчих виборах. Особливо це
стосується молоді, яка не має вищої освіти і навчається у професійно-технічних
закладах у районних центрах, - розповідає авторка проекту Вікторія Талашкевич. За її словами, оскільки cfvt молодь належить до тієї вікової
групи, яка найбільш прихильно ставиться до демократичного розвитку України, то
їх небажання брати участь у політичному житті країни викликає занепокоєння.
Серед причин низької участі сільської молоді у виборах можна відмітити
недостатню віру юнацтва у важливість їхнього голосу, нерозуміння політичних
процесів та відсутність паралелей між тими процесами та життям і добробутом на
місцях. Юнацтву бракує інформації про їхні виборчі права, не вистачає
впевненості у тому, що їх голос - значущий, а це означає, що тільки через
інформування неможливо замотивувати молодь. Треба дати їм інструмент, який
допоможе відчути, що доля виборів та доля країни - у їхніх руках.
- Ми плануємо у ході проекту «реАнімація виборців» застосувати такий метод,
як створення мультфільмів, щоб
молодь на власному досвіді відчула вплив на виборчі процеси, - ділиться планами керівник громадської організації "Турбота" Андрій Флоренко. На його думку, анімація
використовується як сильний терапевтичний та мотиваційний інструмент, а
створені у результаті мультфільми будуть опубліковані у соціальних мережах та
виконають роль агітаційних матеріалів в активізації молоді.
- Ми плануємо залучити до проекту не менше 200 учнів та
учениць, які пройдуть навчання та зможуть створювати мультфільми на виборчу
тематику, - розповідає координаторка проекту на Черкащині Ірина Семенова. Додатковою аудиторією проекту стануть їхні однолітки, які переглянуть
та поширять мультфільми, щоб підтримати друзів у конкурсі на кращу роботу.
Також
у рамках проекту буде апгрейд для мобільного додатку «Помічник виборця», який буде розрахований на молодих виборців трьох
центральних областей України.
- Ми очікуємо, що в результаті проект 200 учнів старших курсів ПТНЗ дізнаються про важливість активної участі у
виборах через «роботу пальчиками» під час воркшопів із анімації, а також
візьмуть участь у конкурсі на кращий мультфільм, присвячений участі у виборах, - коментує координаторка проекту на Полтавщині Олена Нестерова. За її словами, планується зібрати більш ніж 100 000 переглядів серед усіх мультфільмів про вибори, а ще понад 500 000 молодих мешканців Кіровоградської, Полтавської та
Черкаської областей скористаються мобільним додатком як путівником по виборчому
процесу під час Парламентських виборів.
Більше інформації буде незабаром на сайті ГО «Турбота»: http://turbota.kr.ua/
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?