реАнімація виборців: Проект з такою назвою стартує у Центральній Україні

10.03.19, 16:00
автор лого - Ігор Соломаха
автор лого - Ігор Соломаха

Як підвищити активність молоді - учнів професійно-технічних навчальних закладів, - під час Президентських та Парламентських виборів? Автори та авторки проекту «реАнімація виборців» придумали зробити це шляхом анімації. Головна мета - це привернення уваги молодіжної аудиторії до важливості свідомого голосування із подальшою їх активною участю у виборчому процесі через створення юнацтвом мультиплікаційних фільмів.

Проект буде втілювати громадська організація «Турбота» за підтримки Посольства США в Україні на теренах Кіровоградської, Черкаської та Полтавської областей. Партнери проекту - громадська організація «Культурний діалог» (м. Кременчук) та громадська організація «Fly Media» (м. Черкаси), а також анімаційна студія «Ridni Animation» (м. Київ).


- Чому ми будемо це робити? За дослідженнями соціологів, менше третини молодих людей мають намір голосувати на найближчих виборах. Особливо це стосується молоді, яка не має вищої освіти і навчається у професійно-технічних закладах у районних центрах, - розповідає авторка проекту Вікторія Талашкевич. За її словами, оскільки cfvt молодь належить до тієї вікової групи, яка найбільш прихильно ставиться до демократичного розвитку України, то їх небажання брати участь у політичному житті країни викликає занепокоєння.

Серед причин низької участі сільської молоді у виборах можна відмітити недостатню віру юнацтва у важливість їхнього голосу, нерозуміння політичних процесів та відсутність паралелей між тими процесами та життям і добробутом на місцях. Юнацтву бракує інформації про їхні виборчі права, не вистачає впевненості у тому, що їх голос - значущий, а це означає, що тільки через інформування неможливо замотивувати молодь. Треба дати їм інструмент, який допоможе відчути, що доля виборів та доля країни - у їхніх руках.

-
Ми плануємо у ході проекту «реАнімація виборців» застосувати такий метод, як створення мультфільмів, щоб молодь на власному досвіді відчула вплив на виборчі процеси, - ділиться планами керівник громадської організації "Турбота" Андрій Флоренко. На його думку, анімація використовується як сильний терапевтичний та мотиваційний інструмент, а створені у результаті мультфільми будуть опубліковані у соціальних мережах та виконають роль агітаційних матеріалів в активізації молоді.


- Ми плануємо
залучити до проекту не менше 200 учнів та учениць, які пройдуть навчання та зможуть створювати мультфільми на виборчу тематику, - розповідає координаторка проекту на Черкащині Ірина Семенова. Додатковою аудиторією проекту стануть їхні однолітки, які переглянуть та поширять мультфільми, щоб підтримати друзів у конкурсі на кращу роботу.

Також у рамках проекту буде апгрейд для мобільного додатку «Помічник виборця», який буде розрахований на молодих виборців трьох центральних областей України.

- Ми очікуємо, що в результаті проект 200 учнів старших курсів ПТНЗ дізнаються про важливість активної участі у виборах через «роботу пальчиками» під час воркшопів із анімації, а також візьмуть участь у конкурсі на кращий мультфільм, присвячений участі у виборах, - коментує координаторка проекту на Полтавщині Олена Нестерова. За її словами, планується зібрати більш ніж 100 000 переглядів серед усіх мультфільмів про вибори, а ще понад 500 000 молодих мешканців Кіровоградської, Полтавської та Черкаської областей скористаються мобільним додатком як путівником по виборчому процесу під час Парламентських виборів.


Більше інформації буде незабаром на сайті ГО «Турбота»: http://turbota.kr.ua/



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Вікторія .Кировоградский главпочтамт
Якщо Ви знаєте правильний номер, поділіться будь ласка
Вікторія .Ипподром КСК "Княжий двор"
Вова, телефонуйте на іподром - це новинний сайт, а не сторінка компанії: (050) 235-80-56
Вікторія .Комплекс "Хащуватська трагедія"
Дякуємо за вірш!!!