Олена Козачінська - про секрети «сарафанного» радіо
Реклама на радіо має ту ж ефективність, що й телевізійна. Це зумовлено тим, що слухання радіо не потребує від людини спеціальних умов і тому має високий коефіцієнт несвідомого сприйняття. Мобільність, гнучкість і доступність радіо високо цінують рекламодавці, адже ефективність звичайного радіоролика становить 75-80% ефективності стандартного телеролика – у той час, як ціна реклами на радіо у 5-6 разів менше ціни на рекламу телевізійну.
Численні дослідження показують, що людей легше переконати в перевагах нового товару, якщо робити це словами, бо словесне повідомлення здатне створювати в людей набагато сильніше позитивне сприйняття товару, адже працює фантазія і мимоволі ми уявляємо те, чого не бачимо. Цей ефект обумовлений фізіологічними особливостями сприйняття. Вухо реагує швидше, ніж око – ось і весь секрет! Ми не тільки чуємо швидше, ніж бачимо - наше слухове сприйняття триває довше, ніж зорове. При цьому ми не завжди пам’ятаємо джерело інформації, але несвідомо довіряємо йому. Це і є той знаменитий ефект «сарафанного радіо» - різниця лише в тому, що одна людина не може донести інформацію такій великій аудиторії, як це робить безпосередньо радіо.
Зоровий образ – чи-то зображення, чи друковані слова - згасає менш, ніж за одну секунду. Слухове ж сприйняття триває в 45 разів довше. Отже, слухати повідомлення - більш ефективно, ніж читати! Отримати більше інформації та замовити рекламу на радіостанціях у Кіровограді можна за тел.: 050-045-15-95
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?