Чи задоволені люди наданням адміністративних послуг та субсидій?
19.12.15, 16:00
Саме це питання в нашому регіоні дослідили аналітики Кіровоградського обласного відділення Всеукраїнської благодійної організації мережі ЛЖВ, які і стали офіційними виконавцями проекту Європейської комісії «Удосконалення адміністративних послуг медичної та соціальної сфери». Результати роботи експерти презентували сьогодні, 17 грудня, під час зустрічі з представниками установ, які брали участь у дослідженні.

За його словами, дослідження дозволило оцінити наскільки споживачі задоволені послугами в цілому, визначити доступність і зручність Центрів надання адмінпослуг та управлінь соцзахисту населення, з'ясувати думку клієнтів про процес і результати наданих послуг, а також дослідити наскільки реально отримати послуги дистанційно. Було створено регіональні робочі групи з опрацювання рекомендацій оцінки, в які увійшли представники громадськості та місцевих органів влади. Результати дослідження показали, що Центри надання адміністративних послуг отримали вищу оцінку, ніж управління соціального захисту населення. У свою чергу, експерти вказали і на шляхи покращення роботи даних установ – створення окремого сайту спеціалізованого під Центри надання адмінпослуг та управлінь соціального захисту населення, запровадження електронної черги, обладнання місць необхідною технікою, удосконалення графіків роботи, залучення психолога для запобігання професійного вигорання персоналу.
У ЛЖВ планують в подальшому шукати ресурси для покращення послуг у центрі надання адміністративних послуг та управлінь соціального захисту населення, в тому числі залучати донорів. Довідка: До управління соціального захисту населення Кіровської районної у м. Кіровограді ради у 2014 році надійшло вісім тисяч заяв, а вже цього року 27 тисяч. Торік тут працювало 42 спеціалісти, а у 2015 році 37 спеціалістів, вільних вакансій було п’ять.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?