Свої проти чужих: дослідження популярності артистів в Україні
До 2013 року в Україні приблизно 60% концертів припадало на російських виконавців, 30% — на західних, і тільки 10% — на українських. Після 2014 року російські зірки стали значно рідше виступати в Україні, а число артистів з інших країн дещо знизилося. Аналітики квиткового сервісу Karabas.com представили концертну статистику за поточний рік, і виявилося, що українські виконавці відмінно впоралися з імпортозаміщенням.
У 2016 році концерти українських виконавців стали проходити в 7-8 разів частіше, а російських — в 12 разів рідше, ніж чотирма роками раніше. Що стосується західних артистів, то частка їх виступів знизилася з 30% до 20% від загального числа виступів. При цьому кількість концертів в Україні за останні чотири роки практично не змінилося.
Низька середня вартість виступів і невисока відвідуваність українських артистів пов'язана з тим, що статистика включає в себе велику кількість виступів в клубах і провінційних містах. Тоді як іноземці найчастіше виступають на великих концертних майданчиках по містах-мільйонниках. Детальна статистика виступів виконавців представлена в інфографіці https://goo.gl/cYsYsq.
Про компанію: Karabas.com — національний білетний оператор і онлайн-сервіс з продажу квитків на розважальні заходи в Україні: концерти, театральні та циркові вистави, тренінги та семінари, шоу, фестивалі, екскурсії, дитячі та спортивні події. У 2012 році Karabas.com виграв державний тендер на впровадження системи e-ticket та створив єдину електронну систему для продажу квитків у театри та на концерти по всій Україні. Компанія була заснована в 2010 році і на сьогоднішній день сервіс продає квитки більш ніж на 1500 заходів по всій Україні.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?