Заходи щодо розвитку ринку продукції птахівництва
На початку 2000-х років галузь майже припинила існувати, її потрібно відроджувати. Майже всі канали товаропросування зайняті імпортною продукцією. Тому необхідно:
- створити відповідні економічні та соціальні умови для товаровиробника;
- поліпшити генофонд птиці шляхом створення порід і кросів, придбання перспективних кросів;
- переорієнтувати структуру посівних площ птахогосподарств на виробництво білково–вітамінних і енергетичних кормів;
- зміцнити матеріально–технічну базу шляхом заміни фізично зношеного технологічного й енергетичного устаткування, і впровадження енергозберігаючих технологій;
- забезпечити рівні умови функціонування товаровиробників різних форм власності;
- стимулювати експорт продукції птахівництва.
Ці та інші прийоми дадуть змогу відродити галузь і розвинути національний ринок птахівництва в найкоротші строки, поліпшити постачання населення дієтичними продуктами.
Використана література:
1. Яковенко Р. В. Технології продажу товарів / Роман Яковенко. – Кіровоград : Антураж А, 2003. – 212 с.
2. Яковенко Р. В. Тлумачний англо-український словник економічних термінів з елементами теорії та проблематики. Дидактичний довідник / Роман Яковенко. – [Вид. 2–ге, випр.]. – Кіровоград : видавець Лисенко В.Ф., 2015. – 130 с.
3. Яковенко Р. В. Основи теорії економікидля технічних спеціальностей :навч. посіб / Роман Яковенко. – Кіровоград : „Поліграф-Сервіс”, 2009. – 120 с. : іл.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?