Фріланс або чому туристичний ринок може скоротитись в половину
Безкоштовні експрес тести на Covid-19, заспані тур-агенти та гаряча кава, саме так
розпочалась 27 щорічна туристична виставка в Києві. 5-6 жовтня наша столиця
мала за честь приймати тур-агентів з усієї України.
Подія відбулась в закритому форматі з спеціальними пропускними бейджами. Одразу при вході на відвідувачів виставки чекали стенди від різних областей України, країн світу та іменитих готелів в найпопулярніших туристичних країнах світу. Безкоштовні шопери, блокноти, ручки та журнали роздавали з усіх сторін. Перший день був ознайомчий, а ось другий затягнув всіх у вирій семінарів, форумів та інновацій в сфері туристичного бізнесу. Так другий день пройшов в шестигодинному форумі на різні теми, поділившись на три панелі для дискусій.
Так перша панель дискусій була на тему, що до організації роботи тур-агенцій. Павло Григораш, модератор та спікер першої панелі розповідав про види та зручності використання CRM-системи в туристичній діяльності.
Щодо другої панелі, то вона вказувала більш на розвиток тур-агенцій в інтернеті. Спікер, Людмила Супрун, директор з маркетингу мережі тур-агенцій «Поїхали з нами», розповідала про лідогенерацію та як завоювати нових клієнтів.
Також на виставку прибули відомі тревел-блогери з семінаром «Як втілити мрію в життя, та чи можливо поєднати роботу та мрію?». Модератор та спікер, відомий тревел-блогер Орест Зуб, що знімає Youtube контент, розповів як він прийшов до того, що на даний момент він відвідав 128 країн світу. Під час форуму Орест Зуб сказав, що подорожувати це його мрія з дитинства, та зараз він гордиться тим, що заробляє кошти завдяки своєму тревел каналу!
Третя панельфоруму, то вона викликала неоднозначну думку у відвідувачів.
Равіль Хаматів, модератор, спікер, засновник мережі «Гарячих квитків», каналу BambarbiaTV, під час форуму підняв тему «Фріланс в туризмі-загрози та можливості» в якій дав зрозуміти, що вже в наступному році ми можемо втратити 50% тур-агенцій в Україні, такі прогнози він вивів опираючись на те, що досить тур-агентам сидіти в офісах, час переходити на фріланс і дав зрозуміти, що саме ті тур-агенції котрі не захочуть або не зможуть з якихось причин перейти на фріланс, будуть першими хто зникне з українських ринків сфери туризму та відпочинку.
Отже, підводячи підсумки на почуту інформацію з’являється питання, так, що ж нам очікувати в сфері туризму в Україні? Чи мусимо ми прощатися з нашими рідними тур-агентами з якими ми пройшли текілу, гарячий пісок та шведську лінію в Анталії? На це ми зможемо дізнатися відповідь 25-27 квітня на 28 зустрічі тур-агентів в м. Києві.
фото і текст – Микола Кравченко
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?