Економічні правила людської поведінки в сфері споживання детально описані в багатьох наукових роботах, серед яких слід виокремити “Micromotives and Macrobehavior” Т. Шеллінга, що можна перекласти як “Мікромотиви та макробіхевіоризм”, та “Powerful Consumer” Г. Катони, або “Енергопотужний споживач”.
Психологія ніколи особливо не цікавилась проблемами споживання, її увага зосереджувалась на дослідженнях поведінки особистості й людських груп у будь-яких можливих обставинах.
Днями у селі Казавчин Гайворонського району Кіровоградської області відбулися громадські слухання з презентації масштабного проекту «Казавчин: стратегії та проекти», який розробила громадська організації "Агентство розвитку територій"....
Важливий форум пройшов сьогодні у Кропивницькому. Це вже друге місто приймало учасників та спікерів найбільш масштабної обласної події, що присвячена реформі децентралізації. Участь у ній взяли біля двохсот представників органів місцевого самоврядування із Кіровоградської та Черкаської областей, а також спікери та запрошені із інших областей України та зі столиці....
Кировоградский еженедельник "Все про все" продолжает совместный проект с сайтом "Тусовка" - рубрику "Афиша", в которой публикуются анонсы самых интересных событий ближайшей недели....
Топ-менеджери Кіровоградської філії ПриватБанку та голова фермерського господарства Наталія Кезик (Добровеличківський район) розповіли сьогодні у прес-центрі «Центральноукраїнського бюро новин» журналістам про важливість фінансової підтримки малого та середнього бізнесу та переваги кредитування у ПриватБанку....
Перший тренінг регіональної медіашколи в рамках проекту “Голоси громад” відбувся в Дніпрі для представників і представниць ОТГ Дніпропетровської області....
Розподіл закономірностей поведінки на психологічні та економічні є доцільним, оскільки, згідно з економічними закономірностями, приймаються рішення щодо придбання продукції, натомість психологічні особливості детермінують бажання купівлі...
Розглянувши питання попиту, пропозиції та ринкового механізму формування ціни, начебто можна однозначно визначити потенційний та реальний обсяги реалізації, налагодити канали збуту, але не все так просто.
Багато гостей, подарунки, презентація новинок та виставки «Мелодія тепла», солодощі та приємне спілкування. Дякуємо, усім хто завітав!...
ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ